fakta-faktakesihatan

tepat pada sasaran

tepat pada sasaran
suasana menarik diBukit Broga 2012

Followers

LCD Tex


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, August 2, 2011

5 ke Cacatan Lelaki Membuatkan Perempuan Tergoda

5 keCacatan Lelaki Membuatkan Perempuan Tergoda

1)Luka atau Parut Lelaki

Mungkin tak ada yang menyangka bekas luka atau parut boleh menjadi daya tarikan perempuan. Bekas luka dianggap lambang kejantanan oleh banyak perempuan.Ini kerana perempuan lebih suka ingin tahu disebalik cerita luka itu boleh terpahat.

2)Lelaki Ulat Buku

Siapa kata lelaki ulat buku tiada kelebihannya?Jangan terkejut lah zaman sekarang ni lelaki ulat buku ada perempuan cantik dan seksi.Menjadi tarikan perempuan kerana sifat si lelaki tuh yang pelik atau aneh berbanding lelaki yang 'biasa-biasa' saja.


3)Muscle Lelaki

Bagi sebahagian perempuan,musle membuatkan lelaki menampakkan seksinya dimata perempuan. Apatah lagi jika muscle itu keluar ketika lelaki tengah bersukan.Perempuan yang melihatnya pasti tergoda.

Mengikut kajian,lelaki yang mengeluarkan hormon androstadienone boleh membuatkan perempuan ghairah.Namun yang perlu diberi perhatian adalah kebersihan diri. Jika tubuh korang tidak bersih,muscle yang keluar akan menimbulkan bau yang kurang sedap.Kalau dah bau busuk tu perempuan mana nak dekat ngan korang?

4)Lelaki Beruban

Bagi golongan yang sudah berumur,tumbuh uban mungkin merisaukan mereka.Kini tak perlu lagi menyembunyikan rambut yang beruban.Kalau boleh biar saja. baru la nampak korang tu makin hari makin matang!Ini kerana uban memang dijadikan lambang kematangan dan kedewasaan oleh sebahagian perempuan. jadi buat apa tutup?

5)Lelaki Kacamata

Mengikut satu kajian di Stockholm, perempuan kini lebih tertarik dengan lelaki berkacamata.Pintar dan cerdas adalah alasan utama prempuan memilih lelaki berkacamata. jadi bagi korang yang memiliki penglihatan kurang baik, tak perlu ragu memakai kacamata. yang penting, sesuaikan bentuk bingkainya dengan bentuk wajah korang.



4 comments:

  1. aku sgt setuju bahawasanya lelaki pakai spek mata adalah sgt SEKSI!
    awwww
    <3

    HAHA

    ReplyDelete
  2. wow.. andai badan aku begini akan akan aku masuk sukan opimpik.. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha siyes geli tgok gmbaq2 tuhh
    kne top mate -.-

    ouhhh xkesah pon pasal nieh

    ntah ap y mnrik psal llaki ikut pndgn el er ntah -.-

    ReplyDelete