fakta-faktakesihatan

tepat pada sasaran

tepat pada sasaran
suasana menarik diBukit Broga 2012

Followers

LCD Tex


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, August 2, 2011

Kapten Amerika: Bagaimana "Kapten Amerika" Menjadi Jadi kurus

Kapten Amerika: Bagaimana "Kapten Amerika" Menjadi Jadi kurus

Salah satu filem yang terbaik yang saya lihat tahun ini. Memenuhi kebanyakan jangkaan saya. Ini adalah pertama enam filem pelan oleh Marvel Studio. Tidak boleh menunggu selama lima. Dalam filem itu, Steve Rogers sebagai orang lemah 90 paun adalah sangat realistik. Sungguh mengagumkan bagaimana mereka berjaya membuat beliau kelihatan kecil dan tidak bermaya. Rupa-rupanya, Marvel bekerja dengan kesan-kesan khas ahli-ahli sihir yang sama yang melakukan kesan yang sama dalam Kes Curious of Benjamin Button.


Adegan menunjukkan Steve cuba (dan gagal) untuk menyenaraikan Tentera sepatutnya mempunyai pengetahuan yang paling lama Marvel peminat.


Untuk mencapai kesan kurus, pra-super-serum Steve Rogers, pengarah Joe Johnston menyatakan bahawa dia menggunakan dua teknik utama.



Kebanyakan daripada tembakan yang dilakukan oleh syarikat LA dipanggil Lola yang mengkhusus dalam pembedahan plastik digital. Teknik yang terlibat mengecutkan Chris dalam semua dimensi. Setiap babak Steve kurus ditembak sekurang-kurangnya empat kali:


Sebaik sahaja seperti senario biasa dengan Chris dan pelakon lain di tempat kejadian
Sekali dengan Chris bersendirian di hadapan skrin hijau supaya unsur itu dapat dikurangkan digital
Sekali lagi dengan semua orang di tempat kejadian tetapi dengan Chris hadir bahawa Steve ceduk dapat semula dimasukkan ke dalam tempat kejadian
Akhirnya dengan badan double meniru tindakan Chris dalam hal teknik kedua dikehendaki



Apabila Chris terpaksa berinteraksi dengan watak-watak lain di tempat kejadian, sama ada Chris yang lebih rendah atau meningkatkan pelakon lain pada kotak epal atau laluan pejalan kaki dinaikkan untuk membuat kurus Steve pendek dalam perbandingan. Selama hampir-up, pelakon Chris 'rakan-rakan telah melihat tanda pada dagunya yang diwakili di mana matanya akan selepas proses itu semakin mengecil, dan Chris telah melihat tanda pada bahagian atas kepala pelakon untuk mewakili mata mereka.



Teknik kedua melibatkan cantuman kepala Chris ke double badan. Teknik ini telah digunakan kebanyakannya apabila Chris sedang duduk atau berbaring, atau apabila sekurang-kurangnya bertindak fizikal diperlukan.


Pengarah Johnston pada mulanya menyewa double badan dan menggunakan sistem penggantian kepala dalam senario di mana Steve Rogers berbaring di atas meja. Tetapi dia segera sedar ia tidak akan bekerja untuk urutan lain. Badan double tidak boleh bergerak seperti dia. Keras seperti beliau cuba untuk menonton Chris dan buat salinan pergerakan, itu sama sekali tidak sama.


Itu adalah sempurna denda dengan Evans, yang tidak berminat untuk mempunyai satu lagi pelakon yang terlibat dalam mewujudkan peranan ikon.


Sumber from Wikipedia


No comments:

Post a Comment