fakta-faktakesihatan

tepat pada sasaran

tepat pada sasaran
suasana menarik diBukit Broga 2012

Followers

LCD Tex


LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, September 28, 2011

Penjaring penalti mengunakan belakang tumit - Theyab Awana meninggal dunia






UAE- pemain bola sepak Theyab Awana, yang menjadi sensasi internet musim panas ini selepas menjaringkan penalti belakang tumit, telah terbunuh dalam kemalangan kereta, persekutuan bola sepak negara disahkan pada hari Isnin.

Awana meninggal dunia selepas keretanya berlanggar dengan sebuah lori ketika perjalanan balik dari latihan di Al Ain ke Abu Dhabi pada hari Ahad, di mana beliau telah bersiap sedia untuk perlawanan kelayakan Piala Dunia menentang Korea Selatan pada 11 Oktober.

Pemain tengah berusia 21 tahun memukul tajuk utama untuk menjaringkan penalti 78 minit kontroversi dalam kemenangan 7-2 United Arab Emirates persahabatan antarabangsa ke atas Lubnan pada Julai.

Awana menjaringkan penalti dengan pasukannya sudah 6-2, nonchalantly berlari-lari anak ke arah bola, tetapi kemudian berputar 180 darjah pada saat-saat akhir dan pemarkahan dengan sepakan belakang tumit.


Beliau telah ditunjukkan kad kuning oleh pengadil Ali Hassan untuk telatah dan jurulatih UAE meradang Srecko Katanec diheret dia terus luar padang, walaupun Awana mempunyai hanya datang sebagai pengganti 10 minit lebih awal.

Pengurus pasukan Ismail Rashed dilabel cara penalti itu diambil "menghormati".

Futej penalti yang kemudiannya diedarkan di web dan menerima lebih satu juta hits di YouTube.

No comments:

Post a Comment