fakta-faktakesihatan

tepat pada sasaran

tepat pada sasaran
suasana menarik diBukit Broga 2012

Followers

LCD Tex


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, October 4, 2011

peperiksaan perkhidmatan awam

assalamu alaikum

Hari ini bertarikh 5/10/2011 jam9.30 pagi, aku akan mengambil peperiksaan perkhidmatan subjek utama bagi kumpulan sokongan yg setaraf dgn kumpulan C ..Doakan kwn mu ini ber jaya ..amin amin

 06/10/2011
Alhamdulillah akhirnya aku telah selesai menjalani peperiksaan awam ni di MARDI TMN EKSPO PERTANIAN MALAYSIA, SERDANG.

Aku dah korang bila la pulak yang kerja kerajaan tu. Semalam lepas ambil peperiksaan tu dapat cuti mengambil peperiksaan lagi.hehe

Yang belum menduduki peperiksaan ni  stdy2 la walau pun blgh bawak buku tapi korang  sempat ke nak tengok buku tu semua dalam mase 1 jam gile aku pon ade yang ikut kerak hati aku je time  jawap tu.

ok la aku dah hanya tawaqal dan tunggu keputusan je.

3 comments: