fakta-faktakesihatan

tepat pada sasaran

tepat pada sasaran
suasana menarik diBukit Broga 2012

Followers

LCD Tex


LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, December 7, 2011

RUMAH AKU DEKAT KAMPUNG DIMASUKI PENCURI



Kejadian Berlaku pada 12/8/2011
BAPA aku bangun pagi untuk solat subuh & bersiap nak  pergi kerja. Dijangkakan kejadian berlaku pada  maybe tengah malam   atau sebelum subuh…bapa aku bangun ingin ke tandas mendapati pintu dapur belakang terbuka luas. Bapa  aku tak sedap hati pergi ke ruang tamu hadapan mendapati salah satu tingkap hadapan telah terbuka luas dan terdapat kesan pencerobohan. rumah aku de 4 bilik,. bilik mak bapa aku &  bilik adik lelaki aku dimasuki pencuri bilik aku tak nk masuk pulak..bilik bujang  bukan de pepon buku2 rujukan adik aku banyak laa..


bapa aku kejutkan adik2 aku.

“bapa aku cakap, umah kita kena pecah” semau terjaga dari lena………

Terus kuar tengok kereta ada..masuk umah tgk bilik dah terbuka…. Pintu dapur dah ternganga…..
nasib baik krete x hilang

adik aku terus masuk bilik cari laptop seingat2 simpan kat almari ruang tamu sebab malam tdi adik aku kate dia buat asgment dia. drawer baju dalam almari adik lelaki aku dah  sepah2… adik aku  ckp, I nyer LAPTOP  hilang, charger jer ada …” dah rasa cam…. Lemah sgala-galanya kate adik aku.... nak kena buat report polis and everything laaa….


rumah aku jarak dengan jiran lain jauh dalam 300 meter 


Waktu pagi sebelum pergi kerja bapa aku buat report kat balai polis  Sungai Besar

1 comment: